- Jarduera horiei esker, zirkulazioaren arintasuna eta bide-segurtasuna hobetu dira, zirkulazio handiko eremu batean.
- Esku-hartze horrekin, Garraio eta Mugikortasun Jasangarriko Ministerioak aurrera egiten du Madrilgo metropoli-inguruneko azpiegituren modernizazioan, mugikortasun seguruagoa, eraginkorragoa eta jasangarriagoa bultzatuz.
- Guztira, 43,8 milioi euroko inbertsioa egin da (BEZa, laguntza teknikoak, desjabetzeak eta obra-aurrekontua barne).
Garraio eta Mugikortasun Jasangarriko Ministerioak El Barrialeko lotunearen inguruan, A-6 eta M-40 artean, Madrilgo Moncloa-Aravaca barrutian, hobekuntza lanak eta konexio berriak amaitu ditu. Guztira, 43,8 milioi euroko inbertsioa egin da (BEZa, laguntza teknikoak, desjabetzeak eta obra-aurrekontua barne).
Bide berri hori martxan jarrita, Victoria hiribidetik A-6ko ezkerreko galtzadara (Madrilerako noranzkoan) sartzeko, birmoldatutako bide berriak erabiliko dira. Horri esker, lehengo zuzeneko irteera behin betiko itxi da, eta horrela amaitu da obren hirugarren eta azken fasea.
A-6ko irteeran, M-40rako noranzkoan, orain arte zegoen txirikorda kentzeko, goizaldean azken lanak egin dira. Lan horietan, Madrilerako noranzkoan (12,5 km-an) A-6rako antzinako irteera zuzena itxi da, Sexta Avenida merkataritza-gunearen ondoko biribilgunetik.
Lanen helburua izan da zirkulazioaren arintasuna eta bide-segurtasuna hobetzea Madrilgo probintziako zirkulazio handiko eremu batean.
Lanak pixkanaka jarri dira martxan, bide-konfigurazio berriranzko trantsizio ordenatua eta segurua errazteko.
Jarduerak
Así, el 2023 de enero, la primera fase, han acabaron estas trabajos:
- M-40ko kanpoko galtzadaren (beheranzko noranzkoa) eta A-6ko eskuineko galtzadaren (Coruñako noranzkoa) arteko lotura hobetzea, bi km-ko luzeran lotzen zituen adarra 1 eta 2 errei artean zabalduz eta A-6ko zeharkako sekzioa handituz, adar horretatik zetorren zirkulazioa interferentziarik gabe bideratzeko.
- Coruñarako noranzkoan A-6 autobidea M-40rantz sartzeko modua hobetzea, beheranzko noranzkoan; izan ere, orain M-40an sartzen da, bere errei gisa (lehen, azelerazio-errei gisa sartzen ziren). Horren ondorioz, hobetu egin da M-40aren irteera, beheranzko noranzkoan, Pozuelorantz (lehen, lau erreikoa zen txirikordatze-tartea, eta, orain, 5ekoa).
Horren guztiaren ondorioz, hainbat lan egin behar izan dira, hala nola zeharkako sekzioak handitzea, bideak bitan banatzea, lehendik zeuden egiturak handitzea eta berriak egitea, sarrerako erreiak luzatzea eta A-6 autobidearen gaineko pasabiderako bao bakarreko oinezkoentzako pasabide berri bat eraikitzea, El Barrial eta La Florida eremuak lotzeko.
Bigarren fasean, urrian amaitu zena, hiriko bideak hobetzeko eta birmoldatzeko jarduketa hauek amaitu dira:
- A-6 eta Victoria hiribidearen arteko loturen birmoldaketa: aipatutako etorbideko galtzada bakarreko gaineko pasabide zaharraren ordez, hipodromoko biribilgune berri bat jarri da.
- Altsasu, aurreko biribilgunearekin lotzen da dena.
- Altsasu kaleko tunel berria, Valdemaríngo arku-zubiaren azpian amaitzen den alboko bidetik A-6rekin lotzen dena.
- El Barrial tren geltokiaren inguruko bide sarea.
Esku-hartze horrekin, Garraio eta Mugikortasun Jasangarriko Ministerioak berretsi egiten du Madrilgo metropoli-eremuko bide-azpiegiturak hobetzeko eta mugikortasun seguruagoa, eraginkorragoa eta jasangarriagoa bultzatzeko duen konpromisoa.