- Las actuacións melloraron a fluidez do tráfico e a seguridade viaria nunha zona de elevada intensidade de circulación.
- Con esta intervención, o Ministerio de Transportes e Movilidad Sostenible avanza na modernización das infraestruturas da contorna metropolitana de Madrid, impulsando unha mobilidade máis segura, eficiente e sustentable.
- La actuación supuxo un investimento total de 43,8 millóns de euros (incluíndo o IVE, as asistencias técnicas, expropiacións e o orzamento de obra).
O Ministerio de Transportes e Mobilidade Sustentable finalizou as obras de mellora e novas conexións na contorna da ligazón dO Barrial, entre a A-6 e a M-40, no distrito madrileño de Moncloa-Aravaca. La actuación supuxo un investimento total de 43,8 millóns de euros (incluíndo o IVE, as asistencias técnicas, expropiacións e o orzamento de obra).
Con a posta en servizo deste novo viario, a incorporación desde a Avenida da Vitoria á calzada esquerda da A-6 (sentido Madrid) realízase agora polos novos viarios remodelados, o que permitiu o peche definitivo da antiga saída directa, culminando así a terceira e última fase das obras.
Para eliminar o trenzado que había ata agora na saída da A-6 en sentido decreciente cara á M-40, durante a pasada madrugada executáronse os últimos traballos, que consistiron no peche da antiga saída directa á A-6 sentido Madrid (km 12,5), desde a glorieta próxima ao centro comercial Sexta Avenida.
Las obras tiveron por obxecto a mellora da fluidez do tráfico e da seguridade viaria nunha zona de alta intensidade de circulación da provincia de Madrid.
Os traballos puxéronse en servizo de maneira progresiva para facilitar unha transición ordenada e segura cara á nova configuración viaria.
Actuacións
Así, en novembro de 2023, nunha primeira fase, concluíron os seguintes traballos:
- Mejora da conexión da calzada exterior da M-40 (sentido decreciente) coa calzada dereita da A-6 (sentido A Coruña), ensanchando de 1 a 2 carrís o ramal que as conectaba ao longo duns 2 km de lonxitude e ampliando a sección transversal na A-6, con obxecto de canalizar sen interferencias o tráfico procedente do este ramal.
- Mejora da incorporación da A-6 sentido Coruña cara á M-40 sentido decreciente, dado que agora incorpóranse como carril propio á M-40 (antes incorporábanse como carril de aceleración). Isto comportou tamén a mellora da saída da M-40 sentido decreciente cara a Pozuelo (antes o tramo de trenzado era de 4 carrís e agora de 5).
Todo iso implicou traballos talles como a ampliación de seccións transversais, o desdobramento de viarios, a ampliación de estruturas existentes e a execución doutras novas, o alongamento de carrís de incorporación e a construción dunha nova pasarela peonil de van único para o paso sobre a A-6 que une as zonas dO Barrial e La Florida.
Nunha segunda fase, finalizada durante este mes de outubro, concluíron as seguintes actuacións de mellora e remodelación do viario urbano:
- La remodelación das conexións da A-6 coa Avenida da Vitoria: substituíuse o antigo paso superior de calzada única da citada avenida sobre as vías do ferrocarril por unha nova glorieta en hipódromo.
- A prolongación da rúa Alsasua, que conecta coa glorieta anterior.
- O novo Túnel da citada rúa Alsasua, que enlaza coa A-6 a través da vía lateral que termina baixo a ponte arco de Valdemarín.
- A rede viaria da contorna da estación de ferrocarril dO Barrial.
Con esta intervención, o Ministerio de Transportes e Mobilidade Sustentable reafirma o seu compromiso coa mellora das infraestruturas viarias da área metropolitana de Madrid e co impulso a unha mobilidade máis segura, eficiente e sustentable.