Gobernuaren Kanarietako Ordezkaritzak indartu egin ditu Uharteetako Atzerritarren Bulegoetako langileak, zortzi langile berrirekin. Berehala hasiko dira lanean, Atzerritarren Erregelamendu berria indarrean sartzearen ondorioz maiatzaren 20tik aurrera bulegoek hartuko duten lan-kargari aurre egiteko.
Kanaria Handiko Las Palmasen bitarteko lau funtzionario eta Tenerifeko Santa Cruzen beste lau bideratuko dira, hasierako 18 hilabeterainoko aldi baterako (luzagarria), gure herrialdean atzerritarren bizileku- eta lan-eskaerak izapidetzeko funtsezkoa den zerbitzu hori indartzeko.
Horrez gain, zerbitzuaren egitura sendotzeko, aurreikusita dago datozen hilabeteetan Gobernuaren ordezkaritzetan eta ordezkariordetzetan sartuko diren C1 eta C2 taldeetako 1.100 funtzionario berri baino gehiagotatik 500 inguru probintzia guztietako Atzerritarren Bulegoetara bideratuko direla –kanarietako bulegoetara, besteak beste–; horrela, Atzerritarren Erregelamendu berriak datozen urteetarako dakartzan erronkei egitura aldetik egokitzea erraztuko da.
Erantzun integrala
Lurralde Politikako eta Memoria Demokratikoko Ministerioak, Inklusio, Gizarte Segurantza eta Migrazio Ministerioarekin koordinatuta, erantzun integrala eman die langile berriei, maiatzaren 20tik aurrera Atzerritarren Bulegoek beren gain hartuko dituzten zereginei aurre egiteko. Izan ere, Erregelamenduak ezartzen dituen berrikuntzak indarrean sartzen diren lehen hilabeteetan eskaera gehiago egitea espero da.
Langileen koiunturazko eta egiturazko errefortzuarekin batera, Ministerioaren erantzun integralak neurri gehigarriak ere barneratzen ditu. Horien artean, antolaketa-neurri gisa, kudeaketa deslokalizatzea dago; horrela, hasiera batean indartutako 25 bulegoetatik gainerako 27 bulegoetako edozeinetan aurkeztutako eskaerak ere bideratu ahal izango dira, haien lan-kargak hala eskatzen badu.
Bestalde, teknologia arloan, Ministerioa bi helbururekin aritu da lanean: batetik, atzerritarrei Merkurio plataforman eskabideak elektronikoki aurkezteko erraztasunak ematea, horretarako formulario berriak ahalbidetuz; eta, bestetik, izapidetze-denborak laburtzeko prozesuak sinplifikatu eta automatizatzea.