La Directora Xeral de Xestión e Planificación Educativa, Susana Tejadillos, e a Subdirectora Xeral de Centros e Programas, Librada García, visitaron a cidade de Melilla para manter diversos encontros de traballo coa comunidade educativa, acompañadas pola Delegada do Goberno, Sabrina Moh, e o equipo da Dirección Provincial do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes (MEFPyD).
En a tarde do luns, as representantes do Ministerio reuníronse coas Asociacións de Nais e Pais (AMPAs) de varios centros educativos, onde escoitaron de primeira man as súas principais reivindicacións. En este encontro anunciouse a próxima convocatoria dun programa de axudas para proxectos de boas prácticas innovadoras e inclusivas, animando ás familias a participar xunto á comunidade educativa na elaboración das estas propostas.
Así mesmo, púxose en valor a posta en marcha do comedor do CEIP Encarna León, un recurso amplamente demandado polas familias. Como novidade, este curso tamén poderán acceder ao servizo os alumnos non bolseiros, o que favorecerá a conciliación familiar.
Previamente, a Directora e a Subdirectora Xeral mantiveron unha reunión co equipo da Dirección Provincial para abordar o inicio do curso e acto seguido reuníronse co equipo de inspección educativa, onde se presentou aos novos inspectores.
Durante a xornada de hoxe, martes, as responsables ministeriais reúnense cos equipos directivos dos centros educativos de infantil, primaria, secundaria, ensinos de réxime especial (Escola de Idiomas, Escola de Arte e Conservatorio), así como cos centros concertados, co obxectivo de compartir as principais novidades do curso 2025-2026 e manter un contacto directo coa comunidade educativa.
Compromiso coa educación pública
A Delegada do Goberno en Melilla, Sabrina Moh, subliñou que “o Goberno de España está plenamente comprometido co fortalecemento da educación pública e de calidade, garantindo os recursos necesarios para que cada neno e nena teña acceso ás mesmas oportunidades, independentemente da súa situación”.
Pola súa banda, a Directora Provincial de Educación, Elena Fernández Treviño destacou o esforzo do equipo en Melilla, “desde a Dirección Provincial traballamos cada día en estreita colaboración cos centros educativos e coas familias para responder as súas necesidades e pór en marcha proxectos que melloren a calidade do ensino”.
Novedades para o curso 2025-2026
Nas súas intervencións, Tejadillos e García destacaron a importancia de manter o contacto directo e regular coa comunidade educativa de Melilla. “Para nós é importante seguir promovendo o contacto directo a través de visitas regulares, cultivando un vínculo próximo coa comunidade educativa”, sinalaron.
Así mesmo, han desatacado a posta en marcha de medidas relevantes para este curso. Entre elas figura o Plan de Formación ante emerxencias nos centros educativos non universitarios, que arrincará no primeiro trimestre coa formación de formadores e continuará no segundo trimestre en coordinación con Protección Civil, converténdose nun programa recorrente cada curso para fomentar unha cultura preventiva fronte a riscos naturais.
También puxeron en valor a implantación en Melilla de novos Programas de Cooperación Territorial (PCT) de reforzo da competencia matemática e mellora da lectura, que suporán un investimento superior aos 2,1 millóns de euros, a incorporación de case 30 docentes adicionais e a dotación de recursos económicos para que os centros desenvolvan actuacións específicas nos seus plans de mellora, acompañadas de formación especializada para o profesorado.
Ademais, porase en marcha unha convocatoria de axudas para proxectos de boas prácticas innovadoras e inclusivas, cun investimento global de 228.000 euros e un máximo de 8.000 euros por centro.
A oferta educativa de Melilla verase ademais enriquecida con programas de apoio socioemocional en infantil, un proxecto innovador de realidade virtual nos Centros de Educación Especial, a implantación do cinema como recurso pedagóxico e a continuidade da plataforma para fomentar a lectura.
Las responsables ministeriais subliñaron que os centros educativos poderán solicitar estes programas a través da Dirección Provincial, que enviará proximamente toda a información sobre o seu desenvolvemento e requisitos de participación.