Secretaría Xeral de Coordinación Territorial
A Secretaría Xeral de Coordinación Territorial é o órgano directivo ao que corresponde, baixo a autoridade da persoa titular da Secretaría de Estado de Política Territorial, o impulso e a coordinación das competencias atribuídas ao departamento referentes á política territorial, tanto autonómica como local.
Ademais, compete á Secretaría Xeral de Coordinación Territorial, baixo a autoridade da persoa titular da Secretaría de Estado de Política Territorial, as funcións no ámbito europeo e internacional das competencias atribuídas ao departamento nas materias referentes á política territorial, tanto autonómica como local.
Secretaria General de Coordinación Territorial: Miryam Álvarez Páez
Gabinete Técnico: Inmaculada Algarra Solis
Da Secretaría Xeral de Coordinación Territorial dependen os seguintes órganos directivos:
Dirección Xeral de Cooperación Autonómica e Local: Rafael Francisco Briet Seguí
Dirección Xeral de Réxime Xurídico Autonómico e Local: Gonzalo Díaz Millán
Dirección Xeral da Administración Xeral do Estado no Territorio: Agustín Torres Ferreiro
- Subdirección Xeral de Relacións Europeas e Internacionais: Alfonso Carlos García Romero.