Orde Ministerial por que se regula a valoración dos méritos xerais de funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional e as normas de provisión de postos reservados a funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
Unidade proponente: Secretaría de Estado de Función Pública
Data de publicación: 22/01/2019
Prazo: ata o 07/02/2019
O Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, de réxime xurídico dos funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional actualiza a normativa aplicable a este colectivo de funcionarios.
En desenvolvemento do mesmo, resulta imprescindible a aprobación dunha nova Orde Ministerial que regule a valoración dos méritos xerais para a provisión de postos reservados a funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional.
A Orde do 10 de agosto de 1994 pola que se ditan normas sobre concursos de provisión de postos reservados a funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional, actualmente vixente ata o desenvolvemento da nova norma (disposición transitoria quinta do Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo), quedou desfasada na medida en que non se adecúa á nova normativa no que respecta á baremación e valoración dos méritos xerais, de preceptiva valoración nos concursos e á convocatoria e resolución dos mesmos. Hai que ter en conta que desde a súa aprobación en 1994 a Orde non sufriu modificacións.
Por tanto, trátase de actualizar e adaptar a Orde aos cambios normativos desde a súa entrada en vigor e poder aplicar novidades incluídas no Real Decreto 128/2018.
Sempre que non se leve a cabo a actualización e adaptación da nova Orde, seguirá en vigor Orde do 10 de agosto de 1994 antes mencionada.
A nova Orde pretende levar a cabo unha nova baremación e valoración dos méritos xerais, de preceptiva valoración nos concursos, así como os requisitos referidos á súa acreditación.
En concreto:
- Adaptarse á nova puntuación de méritos previstos no artigo 92 bis da lei 7/1985, do 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e o artigo 31 do Real Decreto 128/2018;
- Delimitación de valoración dos servizos prestados en postos de traballo reservados a funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional, diferenciando entre os prestados en situación de servizo activo ou asimilado na subescala en que se concursa e os servizos noutra subescala;
- Valoración da permanencia no posto de traballo;
- Valoración do grao persoal consolidado, en función do intervalo de nivel da subescala en que preste os seus servizos no momento da consolidación;
- Valoración das titulacións académicas;
- Valoración dos cursos de formación e perfeccionamento superados ou impartidos, homologados ou recoñecidos;
- Valoración dos servizos previos;
- Valoración dos méritos referidos á conciliación da vida persoal, familiar e laboral;
Ao ser unha norma que desenvolve o Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, adaptándose e adecuándose á normativa actual, non caben outras solucións alternativas, regulatorias ou non.
As alegacións deberán dirixirse á dirección de correo electrónico sgroa@correo.gob.es ata o 07/02/2019 inclusive, facendo constar nelas:
- Nome e apelidos/denominación ou razón social da participante
- Organización ou asociación (se corresponde)
- Contacto (correo electrónico)
Con carácter xeral, as contribucións recibidas consideraranse susceptibles de difusión pública. As partes da información remitida que, a xuízo do interesado deban ser tratadas con carácter confidencial e en consecuencia non proceda a súa libre difusión, deberán ser especificamente sinaladas no propio texto da contribución, non considerándose para estes efectos as mensaxes xenéricas de confidencialidade da información.