Carta de Servicios
SERVIZOS DA DELEGACIÓN DO GOBERNO EN CASTELA E LEÓN E SUBDELEGACIÓN DO GOBERNO EN VALLADOLID
La Delegación do Goberno en Castela e León e Subdelegación do Goberno en Valladolid dirixen a Administración Xeral do Estado na Comunidade Autónoma, cunha ampla oferta de servizos aos cidadáns que se recollen no seu Carta de Servicios .
Como complemento á mesma, presenta unha Listaxe de Servicios orientado a facilitar aos cidadáns o acceso aos servizos prestados indicando a súa modalidade de prestación (presencial - con e sen cita previa - e/ou electrónica) e ligazón directa a cada servizo concreto
Para iso, a Delegación ofrece:
COMUNICARCHE Os SERVIZOS DISPOÑIBLES
Un número cada vez maior dos servizos que se prestan na Delegación realízanse total ou parcialmente de forma electrónica.
A relación completa dos servizos dispoñibles (coa modalidade de prestación presencial - con e sen cita previa - e/ou electrónica) é a seguinte:
INFORMARCHE SOBRE Os REQUISITOS DE CONEXIÓN
Para acceder aos servizos electrónicos precisarase cumprir uns requisitos técnicos en relación co navegador e a identificación dixital do usuario a través dun certificado recoñecido, DNIe, Certificado Digital ou cl@ve. Nos casos que se requira asinar electronicamente, será necesario o uso de AutoFirma.
Se poden consultar os requisitos técnicos actualizados na seguinte ligazón:
Requisitos técnicos - Administracións Públicas (administracionespublicas.gob.es).
OFRECERCHE INFORMACIÓN SOBRE O noso CUMPRIMENTO DE COMPROMISOS
En caso de incumprimento dalgún dos compromisos declarados nesta carta, comparécelas usuarias poderán dirixirse á unidade responsable da mesma, mediante escrito ou correo electrónico, especificando con claridade:
• El compromiso incumprido.
• Los feitos que motivan este incumprimento.
• Unha forma de contacto para poder contestarlles.
A unidade responsable da carta informará á persoa interesada das causas do posible incumprimento e das actuacións e medidas adoptadas, no seu caso.
As reclamacións por incumprimento dos compromisos asumidos nesta carta, en ningún caso darán lugar a responsabilidade patrimonial da Administración.
APRENDER DE TI E MELLORAR COAS túas SUXESTIÓNS
Si queres que che deamos algún tipo de información:
Tfno: 983 999 000
Si queres achegarnos ti algunha información podes contactar co responsable da Carta de Servicios:
secretario_general.valladolid@correo.gob.es
También podes remitirnos os teus Quejas e Sugerencias por vía electrónica.