La Subdelegación do Goberno en Bacía dirixe e supervisa os servizos da Administración Xeral do Estado na provincia, cunha ampla oferta de servizos aos cidadáns que se recollen no seu Carta de Servicios.
Carta de Servicios
SERVIZOS DA SUBDELEGACIÓN DO GOBERNO EN BACÍA
Como complemento á mesma, presenta un Listado de Servicios orientado a facilitar aos cidadáns o acceso aos servizos prestados indicando a súa modalidade de prestación (presencial - con e sen cita previa - e/ou electrónica) e ligazón directa a cada servizo concreto
Para iso, a Delegación ofrece:
COMUNICARCHE Os SERVIZOS DISPOÑIBLES
Un número cada vez maior dos servizos que se prestan na Dirección Insular realízanse total ou parcialmente de forma electrónica.
A relación completa dos servizos dispoñibles (coa modalidade de prestación presencial - con e sen cita previa - e/ou electrónica) é a seguinte:
INFORMARCHE SOBRE Os REQUISITOS DE CONEXIÓN
Para acceder aos servizos electrónicos precisarase cumprir uns requisitos técnicos en relación co navegador e a identificación dixital do usuario a través dun certificado recoñecido, DNIe, Certificado Digital ou cl@ve. Nos casos que se requira asinar electronicamente, será necesario o uso de AutoFirma.
Se poden consultar os requisitos técnicos actualizados na seguinte ligazón:
MANTER UNHA RELACIÓN CONTIGO A través dAs REDES SOCIAIS
OFRECERCHE INFORMACIÓN SOBRE O noso CUMPRIMENTO DE COMPROMISOS
En caso de incumprimento dalgún dos compromisos declarados nesta carta, comparécelas usuarias poderán dirixirse á unidade responsable da mesma, mediante escrito ou correo electrónico, especificando con claridade:
- El compromiso incumprido.
- Los feitos que motivan este incumprimento.
- Unha forma de contacto para poder contestarlles.
A unidade responsable da carta informará á persoa interesada das causas do posible incumprimento e das actuacións e medidas adoptadas, no seu caso.
As reclamacións por incumprimento dos compromisos asumidos nesta carta, en ningún caso darán lugar a responsabilidade patrimonial da Administración.
APRENDER DE TI E MELLORAR COAS túas SUXESTIÓNS
Si queres que che deamos algún tipo de información:
persoal_oiac.cuenca@correo.gob.es
Tfno: 969 759 170
Si queres achegarnos ti algunha información podes contactar co responsable da Carta de Servicios: