Este certificado acredita a situación legal de desemprego e serve para solicitar prestacións por desemprego de nivel contributivo ou asistencial. Pode consultar nesta ligazón ao SEPE toda a documentación que necesita en función da prestación á que teña dereito.
O certificado acreditará a condición de emigrante retornado, a data da última saída de España, a data de retorno, o tempo traballado en país estranxeiro, o período de ocupación cotizado, no seu caso, así como que o traballador non ten dereito a prestación por desemprego no este país.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
- Formulario de solicitude cuberto e asinado xunto con a documentación orixinal indicada no seu reverso.
IMPORTANTE
Aos españois que retornen dos países membros da Unión Europea, o Espazo Económico Europeo, Suíza ou de Australia, ostentando neste último caso residencia permanente no este país, non se lles requirirá o certificado de emigrante retornado para acceder á prestación por desemprego xa que, no seu caso, acreditarán o traballo realizado no estranxeiro directamente ante o SEPE.
PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE
En sede electrónica picando nesta ligazón: https://sede.administracionespublicas.gob.es/procedementos/portada/idp/509/ida/91/
Presencialmente na Oficina de Información ao Cidadán e Rexistro da Delegación do Goberno en Cantabria, rúa Calvo Sotelo 25, en Santander.
Pode solicitar cita previa nesta ligazón: https://ssweb.seap.minhap.es/icpplus/citar?org=OIACR, seleccionando o ámbito "Cantabria" e despois, en "Trámites dispoñibles para o ámbito seleccionado", indicar "Rexistro de documentación".
Para calquera dúbida sobre o procedemento poden dirixirse a:
area_trabajo.cantabria@correo.gob.es