- Konstituzioaren 142.c artikuluak 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide JuridikoarenaXEDATZEN DU, ADMINISTRAZIO PUBLIKOEN ARTEKO LANKIDETZA-EGINBEHARRETIK ERATORRITAKO BETEBEHARRAK BETE BEHAR DIRELA. BETEBEHAR HORI 141, Administrazio Publikoen arteko Lankidetzako Plataforma Digitalaren garapenaren bidez gauzatuko dira.
- Data: Real Decreto 440/2024, de 30 de abril, sobre criterios de funcionamiento de las Conferencias Sectoriales, 40/2015 Legearen 147. artikulutik 152. artikulura aurreikusitako konferentzia sektorialetan erabakiak hartzeko prozedurei buruzko aurreikuspenak zehazten ditu.
- La PJC/385/2024 Agindua, apirilaren 30ekoa, Administrazio publikoen arteko lankidetza-plataforma digitala sortu eta haren konfigurazioa eta funtzionamendua arautzen dituena, 40/2015 Legearen hogeita hamargarren xedapen gehigarria betearazteko eman da; xedapen horren arabera, ministro-agindu bidez sortu eta ezarriko da Cooper@ kooperatibaren funtzionamendua.
Zer da Cooper@?
Cooper@ plataforma digital bat da. Haren bidez, konferentzia sektorialen, batzordeen eta lantaldeen topaketak deitzeko eta egiteko prozesu osoa gara daiteke, deialdietatik eta dokumentazioa bidaltzetik hasi eta bideokonferentzia bidezko ospakizun bereraino. Gainera, erraztasunak ematen ditu topaketa horiekin lotutako lan administratibo guztia egiteko: parte-hartzaileen zerrenda, bertaratze- edo boto-ordezkaritzen kontrola, eta aktaren lehen bertsioa transkripzioen bidez egitea.
Zer arauditan oinarritzen da Cooper@?
Zer eskaintzen du Cooper@-k?
Bileren koordinazioa eta kudeaketa
Deialdien eta haiei lotutako beste ataza batzuen prestaketa automatizatzea, deialdi baten bizi-ziklo osoan fluxuen trazabilitatea bermatuz: deialdia argitaratzea, dokumentazioa banatzea, bilera egitea, etab.
Organoetako kideen arteko elkarlana erraztea.
Posta elektronikoaren eta karpeta birtualen erabilera murriztea lan-tresna gisa, eta, horien ordez, informazioa sortzen eta banatzen den lankidetza-espazioak ezartzea.
Bileretarako dokumentazioa prestatzeko erraztasunak ematea.
Bilerarako dokumentazioa prestatzen laguntzea, adibidez, parte-hartzaileen zerrendak edo aktak.
Informazioa eta dokumentazioa zentralizatzea.
Lankidetza-organoen bilerek sortzen duten informazio eta dokumentazio guztia puntu bakar batean artxibatzea eta gordetzea.
Informazioa eta espedienteak bilatzen laguntzea.
Dokumentazio-bilaketa erraztea: erabiltzaileen baimenen arabera argitaratutako informazio guztia aurkitzeko aukera emango du plataformak.
Datu estatistikoak lortzea.
Lankidetza-organoen eta haien jardueraren funtzionamenduari buruzko datu estatistikoak lortzea, analisi- eta hobekuntza-helburuekin ustiatzeko.