El ciutadà pot sol·licitar la realització del reconeixement de signatures a la Direcció de Règim Jurídic Autonòmic i Local per correu postal o presencialment.
- Si s'utilitza el correu postal, haurà de remetre en un sobre la següent documentació:
- El document ORIGINAL que es pretén legalitzar.
- Un escrit en el qual es recolliran almenys els següents extrems:
- País en el qual es pretén que el document faci efecte.
- Telèfon de contacte.
- Adreça de correu postal a la qual haurà de remetre's el document, una vegada que hagi estat efectuat el reconeixement de signatures per la Direcció General de Règim Jurídic Autonòmic i Local. Alternativament, l'interessat podrà sol·licitar que la documentació sigui remesa directament al Ministeri d'Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació, perquè els serveis corresponents prossegueixin amb la tramitació de la següent fase del procediment de legalització diplomàtica.
El sobre amb la documentació detallada a dalt es remetrà per correu a la següent adreça:
Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
Direcció General de Règim Jurídic Autonòmic i Local
Subdirecció General de Règim Jurídic Local (Servei de Legalitzacions)
C/ Cea Bermúdez Nº 46 - 3a Planta. 28003 Madrid
- Si el ciutadà opta per la realització presencial del tràmit haurà de sol·licitar cita prèvia per via telemàtica