És un procediment que té per objecte la rectificació d'errors materials, de fet o aritmètics dels actes administratius.
Rectificació d'errors
- Es pot realitzar de manera telemàtica aa través del Registre Electrònic de l'Administració General de l'Estat.
- En cas de voler presentar-ho presencialment, pot descarregar el següent formulari i presentar-lo en les oficines de registre d'aquest Ministeri o per qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Normativa bàsica: Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, article 109.2.
Forma d'inici: D'ofici o a sol·licitud d'interessat.
Termini per a interposar-ho: No hi ha termini, es pot sol·licitar en qualsevol moment.
Forma de presentació:
Documents a aportar: Tots els que estimi convenient per a la defensa de la seva argumentació.
Termini de resolució: 3 mesos.
Recursos: Recurs contenciós administratiu davant l'òrgan jurisdiccional que correspongui en el termini de dos mesos (article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa).