S'han redistribuït els espais destinats al SEPE i al SOIB en dues plantes diferents per a facilitar al ciutadà les seves gestions amb cadascuna de les dues administracions
El SEPE inaugura, després de la seva reforma integral, l'oficina del carrer Mateu Enric Lladó de Palma, que atén d'unes 20.000 persones usuàries
El SEPE inaugura, després de la seva reforma integral, l'oficina del carrer Mateu Enric Lladó de Palma, que atén d'unes 20.000 persones usuàries
El director general del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE), Gerardo Gutiérrez, acompanyat del secretari general de la Delegació del Govern, Rubèn Castro, i de la directora provincial del SEPE, Sonia Barranco, així com el conseller d'Empresa, Ocupació i Energia del Govern balear, Alejandro Sáenz de Sant Pere, i la directora del SOIB, Maria de la Llum Moreno, han inaugurat aquest dimecres les noves dependències en les quals totes dues administracions presten servei al carrer Mateu Enric Lladó de Palma, una vegada finalitzada la seva reforma integral.
Es tracta d'una de les tres oficines del SEPE a Palma i atén d'unes 20.000 persones usuàries, amb una plantilla de 13 funcionaris i funcionàries. Les obres, que es van iniciar durant la passada legislatura i s'han prolongat per dos anys, han rebut una inversió de gairebé 2,5 M€, a través de fons de modernització i del Pla Renove. Amb aquesta remodelació s'han redistribuït els espais destinats al SEPE i al SOIB, de manera que aquest últim servei es prestarà en la planta baixa mentre que tot el personal del SEPE ocuparà la primera planta. D'aquesta manera, es facilita a la ciutadania que pugui realitzar les seves gestions davant l'administració que correspongui.
En l'oficina de Mateu Enric Lladó, el SEPE atén, cada mes, una mitjana de 1.450 persones usuàries, si bé durant els mesos d'octubre, novembre i desembre, coincidint amb la finalitat de la temporada turística i el consegüent increment de la demanda de cites presencials, rep diàriament a més d'un centenar de sol·licitants de subsidi. A més, les sol·licituds es poden registrar també per via telemàtica, la qual cosa augmenta el volum de gestió d'aquestes dependències. En l'últim any es van tramitar 35.000 expedients.