La Subdelegació del Govern a Santa Cruz de Tenerife i les Direccions Insulars en El Ferro, La Gomera i La Palma, dirigeixen l'Administració de l'Estat a la província i el seu territori, amb una àmplia oferta de serveis als ciutadans que es recullen en el seu Carta de Servicios.
Carta de Servicios
SERVEIS DE LA DIRECCIÓ INSULAR EN EL FERRO
Como complement a la mateixa, presenta un Listado de Servicios orientat a facilitar als ciutadans l'accés als serveis prestats indicant la seva modalitat de prestació (presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) i enllaç directe a cada servei concret.
Per a això, la Subdelegació ofereix:
COMUNICAR-TE ELS SERVEIS DISPONIBLES
Un número cada vegada major dels serveis que es presten en la Direcció Insular es realitzen totalment o parcialment de manera electrònica.
La relació completa dels serveis disponibles (amb la modalitat de prestació presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) és la següent:
INFORMAR-TE SOBRE ELS REQUISITS DE CONNEXIÓ
Per a accedir als serveis electrònics es requerirà complir uns requisits tècnics en relació amb el navegador i la identificació digital de l'usuari a través d'un certificat reconegut, DNIe, Certificado Digital o cl@ve. En els casos que es requereixi signar electrònicament, serà necessari l'ús d'AutoFirma.
Se poden consultar els requisits tècnics actualitzats en el següent enllaç:
MANTENIR UNA RELACIÓ AMB TU A través DE LES XARXES SOCIALS
OFERIR-TE INFORMACIÓ SOBRE EL NOSTRE COMPLIMENT DE COMPROMISOS
En caso de incompliment d'algun dels compromisos declarats en aquesta carta, les persones usuàries podran dirigir-se a la unitat responsable d'aquesta, mitjançant escrit o correu electrònic, especificant amb claredat:
- El compromís incomplit.
- Los fets que motiven aquest incompliment.
- Una forma de contacte per a poder contestar-los.
La unitat responsable de la carta informarà de la persona interessada de les causes del possible incompliment i de les actuacions i mesures adoptades, si escau.
Les reclamacions per incompliment dels compromisos assumits en aquesta carta, en cap cas donaran lloc a responsabilitat patrimonial de l'Administració.
APRENDRE DE TU I MILLORAR AMB ELS TEUS SUGGERIMENTS
Si vols que et donem algun tipus d'informació: informacion.sctenerife@correo.gob.es
Tfno: 922 99 90 00
Si vols aportar-nos tu alguna informació pots contactar amb el responsable de la Carta de Servicios: secretari_general.tenerife@correo.gob.es