La Delegació del Govern a Illes Balears i les Direccions Insulars a Menorca i Eivissa-Formentera, dirigeixen l'Administració de l'Estat en la Comunitat Autònoma i el seu territori, amb una àmplia oferta de serveis als ciutadans que es recullen en el seu Carta de Servicios / Carta de Serveis.
Carta de Servicios
SERVEIS DE LA DIRECCIÓ INSULAR DE L'AGE A MENORCA
Como complement a la mateixa, presenta un Listado de Servicios orientat a facilitar als ciutadans l'accés als serveis prestats indicant la seua modalitat de prestació (presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) i enllaç directe a cada servei concret.
Per a això, la Direcció Insular oferix:
COMUNICAR-TE ELS SERVEIS DISPONIBLES
Un número cada vegada major dels serveis que es presten en la Direcció Insular es realitzen totalment o parcialment de manera electrònica.
La relació completa dels serveis disponibles (amb la modalitat de prestació presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) és la següent:
INFORMAR-TE SOBRE ELS REQUISITS DE CONNEXIÓ
Per a accedir als serveis electrònics es requerirà complir uns requisits tècnics en relació amb el navegador i la identificació digital de l'usuari a través d'un certificat reconegut, DNIe, Certificado Digital o cl@ve. En els casos que es requerisca signar electrònicament, serà necessari l'ús d'AutoFirma.
Se poden consultar els requisits tècnics actualitzats en el següent enllaç:
MANTINDRE UNA RELACIÓ AMB TU A través DE LES XARXES SOCIALS
OFERIR-TE INFORMACIÓ SOBRE EL NOSTRE COMPLIMENT DE COMPROMISOS
En caso de incompliment d'algun dels compromisos declarats en esta carta, les persones usuàries podran dirigir-se a la unitat responsable d'aquesta, mitjançant escrit o correu electrònic, especificant amb claredat:
- El compromís incomplit.
- Los fets que motiven aquest incompliment.
- Una forma de contacte per a poder contestar-los.
La unitat responsable de la carta informarà de la persona interessada de les causes del possible incompliment i de les actuacions i mesures adoptades, si escau.
Les reclamacions per incompliment dels compromisos assumits en esta carta, en cap cas donaran lloc a responsabilitat patrimonial de l'Administració.
APRENDRE DE TU I MILLORAR AMB ELS TEUS SUGGERIMENTS
Si vols que et donem algun tipus d'informació:
personal_oiac.illesbalears@correo.gob.es
Tfno: 971989128
Si vols aportar-nos tu alguna informació pots contactar amb el responsable de la Carta de Servicios: secretari_general.illesbalears@correo.gob.es