Secretaria General de Coordinació Territorial
La Secretaria General de Coordinació Territorial és l'òrgan directiu al qual correspon, sota l'autoritat de la persona titular de la Secretaria d'Estat de Política Territorial, l'impuls i la coordinació de les competències atribuïdes al departament referents a la política territorial, tant autonòmica com local.
A més, competeix a la Secretaria General de Coordinació Territorial, sota l'autoritat de la persona titular de la Secretaria d'Estat de Política Territorial, les funcions en l'àmbit europeu i internacional de les competències atribuïdes al departament en les matèries referents a la política territorial, tant autonòmica com local.
Secretaria General de Coordinación Territorial: Miryam Álvarez Páez
Gabinet Tècnic: Inmaculada Algarra Solis
De la Secretaria General de Coordinació Territorial depenen els següents òrgans directius:
Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local: Rafael Francisco Briet Seguí
Direcció General de Règim Jurídic Autonòmic i Local: Gonzalo Díaz Millán
Direcció General de l'Administració General de l'Estat en el Territori: Agustín Torres Herrero
- Subdirecció General de Relacions Europees i Internacionals: Alfonso Carlos García Romero.