Carta de Servicios
SERVEIS DE LA SUBDELEGACIÓ DEL GOVERN A PALÈNCIA
La Subdelegació del Govern a Palència dirigeixen l'Administració de l'Estat a la província, amb una àmplia oferta de serveis als ciutadans que es recullen en el seu Carta de Servicios .
Como complemento a la misma, presenta un Listado de Servicios orientado a facilitar a los ciudadanos el acceso a los servicios prestados indicando su modalidad de prestación (presencial - con y sin cita previa - y/o electrónica) y enlace directo a cada servicio concreto.
Per a això, la Subdelegació oferix:
COMUNICAR-TE ELS SERVEIS DISPONIBLES
Un número cada vez mayor de los servicios que se prestan en la Subdelegación se realizan total o parcialmente de forma electrónica.
La relació completa dels serveis disponibles (amb la modalitat de prestació presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) és la següent:
INFORMAR-TE SOBRE ELS REQUISITS DE CONNEXIÓ
Per a accedir als serveis electrònics es requerirà complir uns requisits tècnics en relació amb el navegador i la identificació digital de l'usuari a través d'un certificat reconegut, DNIe, Certificado Digital o cl@ve. En els casos que es requerisca signar electrònicament, serà necessari l'ús d'AutoFirma.
Se poden consultar els requisits tècnics actualitzats en el següent enllaç:
Requisitos tècnics - Administracions Públiques (administracionespublicas.gob.es)
MANTINDRE UNA RELACIÓ AMB TU A través DE LES XARXES SOCIALS
OFERIR-TE INFORMACIÓ SOBRE EL NOSTRE COMPLIMENT DE COMPROMISOS
En caso de incompliment d'algun dels compromisos declarats en esta carta, les persones usuàries podran dirigir-se a la unitat responsable d'aquesta, mitjançant escrit o correu electrònic, especificant amb claredat:
• El compromís incomplit.
• Los fets que motiven aquest incompliment.
• Una forma de contacte per a poder contestar-los.
La unitat responsable de la carta informarà de la persona interessada de les causes del possible incompliment i de les actuacions i mesures adoptades, si escau.
Les reclamacions per incompliment dels compromisos assumits en esta carta, en cap cas donaran lloc a responsabilitat patrimonial de l'Administració.
APRENDRE DE TU I MILLORAR AMB ELS TEUS SUGGERIMENTS
Si vols que et donem algun tipus d'informació:
personal_oiac.palencia@correo.gob.es
Tfno: 979 99 90 00
Si quieres aportarnos tú alguna información puedes contactar con el responsable de la Carta de Servicios:
Equip de Qualitat de la Subdelegació del Govern en
Palencia
Tfno: 979 99 91 18
También puedes remitirnos tus Quejas y Sugerencias por vía electrónica.