Carta de Servicios
SERVEIS DE LA SUBDELEGACIÓ DEL GOVERN A ZAMORA
La Subdelegació del Govern a Zamora dirigeix i supervisa els serveis de l'Administració General de l'Estat a la província, amb una àmplia oferta de serveis als ciutadans que es recullen en el seu Carta de Servicios.
Como complement a la mateixa, presenta un Listado de Servicios orientat a facilitar als ciutadans l'accés als serveis prestats indicant la seua modalitat de prestació (presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) i enllaç directe a cada servei concret.
Per a això, la Subelegación oferix:
COMUNICAR-TE ELS SERVEIS DISPONIBLES
Un número cada vegada major dels serveis que es presten en la Subdelegació es realitzen totalment o parcialment de manera electrònica.
La relació completa dels serveis disponibles (amb la modalitat de prestació presencial - amb i sense cita prèvia - i/o electrònica) és la següent:
INFORMAR-TE SOBRE ELS REQUISITS DE CONNEXIÓ
Per a accedir als serveis electrònics es requerirà complir uns requisits tècnics en relació amb el navegador i la identificació digital de l'usuari a través d'un certificat reconegut, DNIe, Certificado Digital o cl@ve. En els casos que es requerisca signar electrònicament, serà necessari l'ús d'AutoFirma.
Se poden consultar els requisits tècnics actualitzats en el següent enllaç:
Requisitos tècnics - Administracions Públiques (administracionespublicas.gob.es)
OFERIR-TE INFORMACIÓ SOBRE EL NOSTRE COMPLIMENT DE COMPROMISOS
En caso de incompliment d'algun dels compromisos declarats en esta carta, les persones usuàries podran dirigir-se a la unitat responsable d'aquesta, mitjançant escrit o correu electrònic, especificant amb claredat:
• El compromís incomplit.
• Los fets que motiven aquest incompliment.
• Una forma de contacte per a poder contestar-los.
La unitat responsable de la carta informarà de la persona interessada de les causes del possible incompliment i de les actuacions i mesures adoptades, si escau.
Les reclamacions per incompliment dels compromisos assumits en esta carta, en cap cas donaran lloc a responsabilitat patrimonial de l'Administració.
APRENDRE DE TU I MILLORAR AMB ELS TEUS SUGGERIMENTS
Si vols que et donem algun tipus d'informació:
Tfno: 980 759 000
Si vols aportar-nos tu alguna informació pots contactar amb el responsable de la Carta de Servicios:
secretari_general.zamora@correo.gob.es
También pots remetre'ns els teus Quejas i Sugerencias per via electrònica.