El delegado do Goberno en Cantabria, Pedro Casares, enxalzou o compromiso do Executivo presidido por Pedro Sánchez co cubrimiento das vías do tren en Maliaño, en Camargo e, para iso, deu “un paso máis” para a execución deste “importante proxecto” para o municipio e a comunidade autónoma.
Así referiuse o delegado cántabro á aprobación este martes no Consello de Ministros da autorización para subscribir o convenio entre Adif, o Goberno de Cantabria e o Concello de Camargo para executar esa cubrición das vías do ferrocarril.
Casases destacou este “novo paso” cara á execución do proxecto “máis demandado” polos veciños de Camargo “desde hai moitos anos”. “El Goberno está absolutamente comprometido con esta actuación fundamental para mellorar a vida dos camargueses”, engadiu.
“Levamos décadas falando deste proxecto para o cubrimiento das vías entre Maliaño e Muriedas pero só con este Goberno presidido por Pedro Sánchez déronse pasos definitivos para materializalo, unha mostra máis do compromiso firme coa nosa terra e do cumprimento de todos os investimentos e proxectos de Cantabria, que forma parte da axenda do país por primeira vez en democracia”, resaltou.
O representante do Estado en Cantabria detallou que o convenio agora autorizado polo Consello de Ministros ten como obxectivo desenvolver a redacción do proxecto e a execución das obras de cubrimiento nun tramo de 275 meros da liña de largo ibérico Torrelavega-Santander en Camargo, así como o seu financiamento.
En este punto, sinalou que se trata dun proxecto que suporá un investimento de 14 millóns de euros (IVE non incluído), dos que 12,5 millóns corresponderán ás obras e 1,5 millóns á redacción do proxecto de construción.
Ha lembrado que Adif aboará o 50% do custo total das actuacións e o custo da redacción do proxecto de construción, mentres que o Goberno rexional asumirá o 30% das actuacións e o Consistorio outro 20%.
O proxecto contempla a execución dunha estrutura de cubrimiento para dobre vía nun tramo da liña Torrelavega-Santander, cunha lonxitude aproximada duns 275 m, entre o punto quilométrico 508/109 ata a p.k. 508/383, así como unha serie de traballos asociados á esta execución.
Así mesmo, recóllense accións como a demolición de diversos elementos entre os que destaca o actual edificio e plataforma do antigo apeadeiro de Camargo, ademais da execución dunha nova estrutura de cubrimiento para senllos tramos das rúas Xullo de Pablo e Francisco Rivas, a execución dos recheos necesarios para conectar ambas as marxes da vía coas cubertas xeradas e recheos do novo espazo creado, compatibles co ordenamento urbanístico.
También inclúense traballos como a adecuación da sección no interior do caixón ferroviario para as vías actuais e as dúas vías da futura duplicación de vía, adaptación da electrificación existente proxectando unha nova, modificación sistema de sinalización e canalizacións entubadas para o paso das instalacións de seguridade e comunicacións ferroviarias, instalación de sinais de evacuación, beirarrúas de mantemento, elementos de drenaxe longitudinal con cunetas, tubos e drenes para dar continuidade á drenaxe existente.