El pasado 5 de enero el Ministerio de Política Territorial y Memoria Democrática publicó la nueva Carta de Servicios 2024-2027 de la Delegación del Gobierno en Ceuta, un documento que refuerza el compromiso de esta Administración con la ciudadanía mediante un servicio de calidad, 24 horas, 365 días al año.
Esta Carta de Servizos establece novos estándares de calidade nas prestacións que ofrece a Delegación, asegurando un servizo máis accesible, áxil e eficaz para os cidadáns. Entre as principais novidades, inclúense melloras nos tempos de resposta, a dixitalización de trámites administrativos e novos canles de atención ao cidadán.
Principais compromisos da Carta de Servizos 2024-2027:
· Atención cidadá sen cita previa para os maiores de 65 e persoas sen acceso a medios electrónicos:
A oficina de información e atención en materia de rexistro presta un servizo mixto de atención cidadá: aquelas persoas que non desexen esperar poderán seguir pedindo cita previa en liña e para as persoas maiores de 65 anos ou aqueles que non poidan facer uso de medios electrónicos poderán ser atendidos directamente mediante o sistema de quendas presencial.
· Reducción de tiempos de espera en la gestión de trámites administrativos:
A Delegación do Goberno en Ceuta mellorou o seu compromiso cos cidadáns e empresas establecendo tempos de resposta máis curtos. Por exemplo, menos de 3 días para as solicitudes en liña de información á oficina de información e rexistro, menos de 5 días para a inscrición ou renovación de empresas da construción no Rexistro de Empresas Acreditadas (REA), menos de 5 días nas solicitudes de salarios de tramitación en xuízos por despedimento, menos de 7 días para a tramitación autorizacións administrativas para a transmisión da propiedade, menos de 7 días para a consulta de expedientes de procedementos sancionadores e menos de 15 días para a contestación de queixas e suxestións.
· Ampliación das canles de comunicación, con máis servizos en liña e unha maior presenza dixital:
Ademais da comunicación mediante sede electrónica, e-mail ou telefónica, a Delegación do Goberno estableceu un novo sistema de comunicación de consultas web para a oficina de estranxeiría que permitirá resolver dúbidas sobre a normativa de estranxeiría ou facer seguimento dos expedientes iniciados. Estranxeiría/Consultas Oficinas.
Por otra parte se han reforzado los contenidos audiovisuales mediante la publicación de videos en youtube y web institucional para divulgar el uso de servicios digitales: como solicitar el certificado electrónico, clave permanente, solicitudes del derecho de reunión y manifestación, solicitudes de autorizaciones de bienes inmuebles, uso del geoportal, vacunación internacional, registro electrónico, consultas web a la oficina de extranjería, entre otros.
· Compromiso coa transparencia proporcionando información clara sobre os dereitos e deberes dos usuarios.
A carta supón unha mellora na claridade e accesibilidade aos servizos públicos prestados e tamén describe de maneira medible e verificábel os compromisos de mellora asumidos pola Delegación do Goberno en Ceuta. A carta permite aos cidadáns coñecer que poden esperar do servizo público e como esixir o seu cumprimento. Ademais, establécense canles de reclamación agiles para mellorar a calidade do servizo, así como as persoas responsables do seu cumprimento.
Desde a perspectiva da transparencia, a Carta de Servizos é máis que un documento informativo, é un compromiso público que permite á cidadanía coñecer, esixir e avaliar a calidade dos servizos públicos.