De conformitat amb la Resolució d'adjudicació 03.12.2024, per la qual cosa es resol la convocatòria d'adjudicació de subvencions en l'àmbit del conveni SEPE-Administració General de l'Estat i d'acord a l'establit en l'Annex II del procediment de Gestió de les Ofertes publicat en BOCCE de 05.07.2023 es procedeix al requeriment per a la presentació de documentació dels 48 seleccionats per al Pla d'Ús d'Administració General de l'Estat.
- Lloc de la publicació: Butlletí Oficial de la Ciutat de Ceuta i en l'espai web del SEPE( www.sepe.es)
- Termini: 5 dies a comptar des de l'endemà de la seua publicació.
- Presentació de la documentació: Registre General de la Delegació del Govern, que actualment i a causa de l'obra que s'està duent a terme en la seu de la Delegació, es troba situat en l'Avda. Otero, Edifici Mútua, s/n (On se situa l'Oficina d'Estrangeria).
La presentació de documentació es podrà realitzar per algun dels següents mitjans:
- De manera electrònica en el registre electrònic de la Delegació del Govern.
- De manera presencial, sol·licitant cita prèvia a través de la següent direcció.
https://ssweb.seap.minhap.es/icpplus/citar?org=oiacr
Documentació a presentar:
- Fotocòpia del Títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria, Títol Professional Bàsic i Graduat escolar o equivalent.
- Fotocòpia del DNI/NIE.
- Fotocòpia del document de la Seguretat Social en el qual figure el seu número d'afiliació.
- Fotocòpia del document bancari amb el número de compte o llibreta de la qual siga titular