A l'efecte de l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 declarat en tot el territori nacional per Reial decret 463/2020, de 14 de març, i normes modificatives posteriors, la Delegació del Govern a Canàries posa a la seva disposició la gestió dels següents tràmits administratius:
TRÀMITS RELACIONATS AMB SANCIONS PER INFRACCIÓ DE L'ESTAT D'ALARMA
Per a al·legacions, pagament o qualsevol tràmit relacionat amb les sancions per infracció de les normes i restriccions a la mobilitat aprovades a l'empara de l'estat d'alarma, ha d'enviar un correu electrònic a la Secció de Drets Ciutadans i Seguretat Ciutadana de la seva illa:
- GRAN CANÀRIA: derechosciudadanos.laspalmas@correo.gob.es
- LANZAROTE: personal_sanciones.lanzarote@correo.gob.es
- FUERTEVENTURA: personal_sanciones.lanzarote@correo.gob.es
- TENERIFE: infracciones.sctenerife@correo.gob.es
- LA PALMA: registro.lapalma@correo.gob.es
- EL FERRO: age.elhierro@correo.gob.es
- LA GOMERA: registro.age.gomera@correo.gob.es